torstai 3. toukokuuta 2012

Historiallista materiaalia viikkojen takaa


Hejsan, long time no see, krhm..... Värjättiin Lassen tukka Jykylässä, lopputuloksesta mulla ei vaihteeksi ole kuvaa. Oisin voinut laittaa sieltä muitakin kuvia jos oisin muistanut vinkua ne Lasselta. Katsoin siellä mm. ensimmäistä kertaa ikinä lätkää. Ja kuten arvata saattaa, jännitys ja innostus sitten myöhemmin oli käsinkosketeltavaa, kun JYPin peliä tsiigailtiin. Ehkä mä vielä opin... :D Reissu meni hyvin ja ainakin ton erään mursun mukaan sen porukatkin ihan tykkäs musta. :3

Ja on muuten ehkä maailman paras poikaystävä, vaikka pakottaakin kattomaan jääkiekkoa. ♥


Kuvissa koon 32'' kirppisfarkuista modaillut shortsit, yllättävän näppärästi onnistuin jopa pienentämään ne. Niistä tuli ehkä iiihan pikkusen lyhyet, mutta nah, ei anneta sen häiritä.

Toi ulkona vallitseva sangen keväinen säätila on myös kummasti piristänyt mua, oon jaksanut käydä koulussa ja tehdäkin siellä jotain, mitä nyt vähän on Wappu painanut silmiä tässä... Maanantailta on vaan tosi randomia ja derppistä kuvamateriaalia musta ja Riinasta juomassa kaljaa, mutta ehkä sieltä löytyy joku missä ei näytetä sioilta tjms. Tiistaina sain kuunnella paljon vittuilua mun puuhun kiipeämisen johdosta hajonneista sukkiksista, jee.

Niinno, oli kuulemma pakko.

Ja tervetuloa uusille lukijoille! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti